Hírek
2012. Május 30. 14:07, szerda |
Belföld
Forrás: OrientPress
C-vitamin csökkentheti a férfiaknál a köszvény kockázatát
Egy új kutatás szerint a C-vitamin férfiaknál segít elhárítani a köszvény kialakulását - számol be a Fox News.
A naponta legalább 1500 mg-os C-vitamin bevitel 45 százalékkal csökkenti a köszvény kialakulásának kockázatát, mint a naponta kevesebb mint 250 mg bevitel.
Az eredményeket mintegy 50 ezer férfi vizsgálata alapján hozták nyilvánosságra, akiket 1986 és 2006 között figyeltek meg. A résztvevők C-vitamin beviteli szokásait négyévente kérdezték meg. Ezalatt 1317 férfinál alakult ki köszvény.
A kutatók azt mondják, a C-vitamin bevitel növekedésével arányosan csökkent a köszvény kialakulásának kockázata.
A következőkben a kutatók nőknél vizsgálják meg a C-vitamin bevitel és a köszvény kialakulásának összefüggését.
OrientPress Hírügynökség
Ezek érdekelhetnek még
2026. Június 11. 13:00, csütörtök | Belföld
Vitézy Dávid: felveszik a kesztyűt a lassújelekkel szemben
Felveszik a kesztyűt a lassújelekkel szemben, ezen a nyáron a MÁV-nál olyan pályafelújítási program indult, amelynek célja, hogy legalább a legfontosabb, legnagyobb forgalmú vasútvonalakon csökkenjenek a lassújelek
2026. Június 11. 11:00, csütörtök | Belföld
Magyar Péter: Sulyok Tamás nem állt ki a bántalmazott gyerekek vagy az üldözött civilek mellett
Sulyok Tamás egyszer sem állt ki a bántalmazott gyerekek vagy az orbáni hatalom által üldözött civilek és a jogállam mellett, de a saját pozíciója miatt minden nap külföldön panaszkodik
